Z uwagi na wdrażanie od września 2025 r. nowego systemu informatycznego iOpłaty informujemy, że poniżej umieszczony został nowy regulamin i deklaracja zgłoszenia ucznia na obiady, której złożenie jest podstawą do korzystania z obiadów w stołówce szkolnej.
UWAGA!!! Zmieni się również numer indywidualnego rachunku bankowego dziecka.
Deklarację należy złożyć do 3 września 2025 r.
Deklarację prosimy złożyć w formie papierowej w skrzynce podawczej na portierni głównej (od strony dziedzińca). Będzie można również z tego miejsca pobrać, wypełnić i podpisać dokument na miejscu. W przypadku samodzielnego drukowania deklaracji przez rodzica prosimy, aby umowa została wydrukowana na jednej kartce (dwustronnie).
Wdrożenie systemu iOpłaty ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów.
Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń.
Oto główne korzyści wynikające z wdrożenia nowego Systemu:
-
Dostęp do aplikacji mobilnej – możliwość korzystania z systemu w dowolnym czasie i miejscu, również z telefonu.
-
Łatwiejsze płatności – szybkie i bezpieczne opłacanie należności online.
-
Dostęp do historii opłat – możliwość sprawdzenia, co zostało opłacone i kiedy.
-
Zgłaszanie nieobecności dziecka – wygodna funkcja online bez konieczności dzwonienia do placówki.
-
Podgląd jadłospisu – bieżący dostęp do menu stołówki z poziomu aplikacji.
-
Powiadomienia i przypomnienia – powiadomienia o nowych należnościach.
-
Bezpieczeństwo danych – system spełnia aktualne standardy ochrony danych osobowych.
Więcej informacji na temat zapisu na obiady oraz działania samej aplikacji będą Państwu przekazywane na bieżąco na początku września.
Udostępnione zostaną Państwu materiały instruktażowe oraz kanały komunikacji umożliwiające kontakt z obsługą klienta.