Wycieczkę rozpoczęliśmy o 7 rano, a już 5 godzin później sprawnie dojechaliśmy na miejsce. Po przyjeździe do Warszawy czekał na nas przewodnik, który zaprowadził nas na Plac Zamkowy. Opowiedział kilka słów o słynnej Kolumnie Zygmunta, po czym rozpoczęliśmy grę terenową. Polegała ona na zwiedzaniu Starego Miasta z mapą i zadaniami do niej. Podczas zabawy mieliśmy okazję dowiedzieć się licznych ciekawostek na temat znanych budynków, takich jak: Zamek Królewski, katedra św. Jana, pomnik Małego Powstańca, Pałac Prezydencki czy Plac Piłsudskiego. Po skończonej grze udaliśmy się na obiadokolację, a później do Pałacu Kultury i Nauki. Mieliśmy okazję wjechać na XXX piętro i zobaczyć panoramę miasta. Na koniec udaliśmy się do hotelu na wypoczynek, czekając na kolejny dzień pełen wrażeń

Drugi dzień zaczęliśmy od śniadania o godzinie 8:30. menu było bardzo urozmaicone😊. Po skończonym posiłku udaliśmy się zwiedzanie Łazienek Królewskich. Zwiedziliśmy imponujący park, Pałac na wodzie, teatr na wyspie oraz pomnik Fryderyka Chopina. Następnie wybraliśmy się na przejazd Traktem Królewskim, dzięki czemu mogliśmy podziwiać, między innymi: Kancelarię Premiera, Sejm i Senat oraz plac Trzech Krzyży. Kolejnym punktem naszej wycieczki był majestatyczny Ogród Biblioteki Uniwersyteckiej, którym stale się zachwycaliśmy. Po czym pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik, w którym można zdobyć dużo wiedzy z różnych dziedzin nauki oraz wesoło spędzić czas. Ostatnim punktem, drugiego dnia, była galeria handlowa "Złote tarasy". Mogliśmy tam odpocząć oraz zakupić różne pamiątki.

Ostatniego dnia naszego pobytu w stolicy śniadanie odbyło się o godzinie 8.00, a po nim musieliśmy opuścić hotel. Od razu po wykwaterowaniu udaliśmy się na zwiedzanie Pałacu Króla Jana III Sobieskiego w Wilanowie oraz pooddychaliśmy świeżym powietrzem podczas spaceru po ogrodach pałacowych.

Później odwiedziliśmy Muzeum Neonów, które zachwyca wyglądem. Neony pięknie się prezentowały, a na ich tle można było zrobić cudowne zdjęcia. Ostatnim punktem wycieczki było Muzeum Powstania Warszawskiego. Tym sposobem nasza wycieczka dobiegła końca- udaliśmy się metrem pod miejsce zbiórki, z którego udaliśmy się w drogę powrotną, którą bezpiecznie przebyliśmy.